• 25.04.2016 kl. 06:50

Aloha

Klokken 19:59

Hawaii er virkelig det jeg alltid har drømt om. Hvite strender, krystallklart hav, kokosnøtter, blomster i håret, alohamusikk og nydelig solnedgang i horisonten. Rett og slett helt magisk.

Vi startet den første dagen med å hive i oss en frozen youghurt før vi la oss på stranden, plugget i musikken, nøt solen, badet og fikk litt ekstra farge på kroppen. Etter uttallige regndager i Australia var det utrolig deilig å se solen titte frem på himmelen igjen og vi kunne ikke gjøre noe annet enn å nyte det.

Etterpå innkvarterte vi oss på hostelet, handlet inn litt mat og lagde oss deilige pannekaker med nutella, ananas, banan, jordbær og honning til middag. Nam! Det er så mye godt å spise på denne reisen og vi går begge konstant å sikler etter alt som er.

Den andre dagen gikk også til strandlivet etterfulgt av en Pina Colada og en ny frozen youghurt, hehe. Det er virkelig ikke lett å holde seg altså!

En annen dag dro vi inn til en annen strand på andre siden av øya, kalt Kailua. Dette var en helt fantastisk fin strand og jeg kan vel egentlig ikke si stort mer.

Nest siste dagen i Waikiki hadde vi bestemt oss for å dra på en hike. Vi er jo begge utrolig glad i å gå i fjellet, så dette passet oss ypperlig. Med solkrem, vann, joggesko og hestehale, var vi klare for å gå til toppen av Diamond Head. Det var en utrolig fin fjelltur med nydelig utsikt, solskinn og fine øyeblikk. Å sitte med føttene på tuppen av en klippe ovenfor havet var helt herlig altså.

Dagen ble avsluttet med vaffel på deling og pakking av sekkene før vi gikk en tur på stranden for å se solnedgangen en siste gang.

Oppholdet i Hawaii ble relativt kort, men likevel fantastisk. Det er ikke siste gangen jeg besøker Hawaii for å si det sånn.

Sees snart,

Martine

Henriette Celin

25.04.2016 kl. 11:08
Så flotte bilder dere fikk!

Den stranden så helt nydelig ut ja :3

og hiking er kjekt ^^
  • Martine Kvam Asp

Hei! Mitt navn er Martine Kvam Asp (19), og jeg kommer fra en liten by, kalt Steinkjer. Her kan du følge meg da jeg reiser jorda rundt sammen med min aller beste venninne.